zaterdag 12 december 2009

Afghan

Ziezo, mijn huishoudboekje en mijn kalender voor 2010 zijn zonder veel problemen ingebonden, dus weeral 2 kadootjes die klaar zijn. Dan moet ik nu nog een beetje verder werken met mijn dia's en dan is ook dat kadootje tegen morgen wel klaar. Het ziet er naar uit dat dat allemaal nog in orde gaat komen.
Hieronder zien jullie mijn vooruitgang aan de afghan die ik aan het maken ben. Nog 1 vierkantje aan de linkerkant, en ik kan beginnen aan de tweede rij. Ik kijk er al naar uit, want dan kan ik eindelijk beginnen met het naaien van een vogelhuisje. Maar dat zal helaas voor in 2010 zijn, want dinsdag vertrek ik al naar Belgiƫ, en aangezien daar nog een handwerkje op mij ligt te wachten, mag deze afghan niet meereizen.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

So, my housekeeping book and my calender for 2010 are now binded, without too many problems. Then I have to work further at my slides, and then this can also be ready by tomorrow. It looks like all will turn out fine in the end.
On the picture you see how far I have come with my afghan. One more square at the left hand side and then I can start the second row. I'm looking forward to it, as then I may start to stitch a bird house. But unfortunately that will be for 2010, because I will already fly to Belgium on Tuesday and because there is another stitchwork waiting there for me, this afghan is not allowed to travel with me.

4 opmerkingen:

Chantal van de Kant zei

Fijne vakantie voor straks.

Annie Bee zei

That little squirrel looks lonely on his own. It is looking really beautiful

Wendy zei

Een hele mooie vakantie toegewenst hoor en geniet maar van de feestdagen. Het zal eens deugd doen om er eens van tussen te glippen.

Atelier Ullizee zei

Heel mooi!!!