donderdag 17 september 2009

Verjaardagskaartje voor mijn mamie ¤¤¤¤ Birthdaycard for my mum





Gisteren was mijn ma jarig, en kreeg ze van mij dit kaartje ...


Vandaag nog een halve dag werken van thuis, en dan heb ik VERLOF !!!! De laatste dagen keek ik er echt wel naar uit want ik heb heel hard moeten werken, de laatste maanden, dus er even tussenuit zal deugd doen.


Vanavond vlieg ik naar Brussel, en morgenochtend heel vroeg, neem ik 2 vluchten in Frankrijk om uiteindelijk vrijdagochtend om 10 uur al in Corsica te landen. Samen met mijn beste vriendin gaan we daar 11 dagen het eiland verkennen.
Daarna ben ik nog 14 dagen thuis in België, even lekker op adem komen, vrienden ontmoeten, nieuwe restaurantjes ontdekken ... vooraleer ik een superzware herfst tegemoet ga op het werk. Mijn hele kalender tot kerstmis staat al propvol geboekt met meetings en reizen ... Maar daar ga ik voorlopig maar even niet aan denken, eerst genieten van 3 deugddoende weken vakantie !! ;-))
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Yesterday, it was my mother's birthday and she got this card from me ...
Today I will be working half a day from home, and then I have HOLIDAYS !!! The last couple of days, I really have been looking forward to some vacation because I have really worked very hard the last couple of months, so it will be great to be able to turn the switch for a while and just relax.
Tonight I will fly to Brussels, and tomorrow morning really early, I will take 2 flights in France, so I eventually already land in Corsica at 10 am on Fridaymorning. Together with my best friend, we will be exploring the island.
After this I will still be 14 days in Belgium, just relaxing, meeting friends, exploring some new restaurants ... before I start with a really heavy autumn period at work. Untill X-mas, my whole calender is already fully booked with meetings and travels ... But I'm not going to think about that now, first I will enjoy 3 weeks of holidays ... ;-))

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een mooi kaartje!
Leuk zo een laaaaaange vakantie in zicht!
Geniet er van!!!

Groetjes
Katleen

Peet zei

Wat een mooie kaart voor je ma. Mich!!
mijn mam was ook gisteren jarig.

rt zei

Mooie verjaardagskaart!

prettige vakantie!!

Chantal van de Kant zei

Heel veel plezier en een fijne vakantie. Geniet er maar van.

Groetjes
Chantal

sandra zei

een heel mooi kaartje.
geniet van je verlof.

groetjes sandra