zaterdag 6 juni 2009

Een ster is geboren ... ¤¤¤¤ A star is born ...

... en ze is geland op mijn kerstboom.
Dit is mijn HAED, 3 weken terug.


















En zopas heb ik de vijfde pagina afgewerkt, inclusief de ster op de kerstboom. En nu, gauw op naar pagina 6 ;-))


















P.S. Zoals jullie kunnen zien, is mijn werk verschrikkelijk verrimpeld. Misschien kan ik er de volgende keer eerst een ijzertje op zetten !!


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
... and it landed on my Christmas tree.
The first picture is my HAED, 3 weeks ago.
And on the second page you see the result that I just finished, minutes ago. The fifth page is ready, incl. the Christmas star on top. And now I will hurry on to page 6 ;-))
P.S. As you can see, my work is terribly wrinkled. Perhaps I need to put an iron on it next time, before taking a picture.

5 opmerkingen:

rt zei

Het groeit en groeit en ziet er al prachtig uit!

Wendy zei

Wow wat een mooie vorderingen al zeg! Je gaat toch goed vooruit. Het is echt wel mooi aan het worden hé.

Anoniem zei

Je schiet hardstikke goed op zeg !! En die rimpels...is normaal, het zou van de gekke zijn, als je het iedere keer voor je er een foto van maakt moet gaan strijken. Ik denk, dat we weinig foto's te zien kregen,dan !!! Hihihi !!

Borduur ze!!

Anoniem zei

hahahaha Mich, typisch Belgisch!! Nee hoor ik denk niet dat je in de gevangenis vliegt! Zij hebben een fout gemaakt he! Ze zouden beter hun eigen opsluiten! en moesten ze nu toch met het een of het ander ´komen, ik heb gelezen dat als je 1 keer niet gaat stemmen is dat een boete van 25 euro de tweede keer iets meer en zo verder. Tot 4 keer niet binnen de 10 jaar wordt je geschrapt van al je rechten en bevoegdheden tot overheidsfuncties en blablabla... : )

XXX
Katleen

TammyK zei

Your HAED is really coming along nicely :o) I tried to leave a post the other day but my computer wouldn't cooperate...