woensdag 24 maart 2010

Mei ¤¤¤¤ May

Goeieavond !!! Gisteren ben ik voor de tweede keer gaan lopen, en ik ben opnieuw verbaasd dat ik me de dag nadien zo goed voel, en geen beetje spierpijn heb. Ik kan er niet van over dat ik zo lang geen sport heb gedaan, en de volgende dag toch geen pijn heb. Wat een prachtige sport zeg ;-))
Leuke vooruitzichten heb ik ... morgen nog een dagje op zwier met Franse klanten, een hele leuke groep van 7 personen die ik vandaag ook al heb rondgeleid, en die heel tof zijn. Vrijdag werk ik van thuis en in de namiddag vlieg ik naar België. Dit weekend ben ik dan thuis om maandag in Duitsland te werken en dinsdag en woensdag in Frankrijk. Donderdag een dagje van thuis in België werken, en dan ... VAKANTIE ... 11 heerlijke dagen om te genieten, lekker en gezond te eten, te wandelen, natuurlijk nog verder te joggen, te scrappen, te naaien, te shoppen ... kortom, gewoon te doen waar ik zin in heb ...
En jullie hebben nog een paginaatje te goed van mijn kalender 2010 ... Mijn vriendinnetje hangt de was uit ;-))



¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Good evening !!! Yesterday I went jogging for the second time, and again I was amazed that I felt so good the day after, and no muscle pain. I really can't understand that I have not done any sports during such a long period but still no pain the day after. What a great sport jogging is !!!
I have nice things coming up the next couple of days ... Tomorrow I will be on the road with 7 nice French guests, a great bunch of 7 fantastic people that I also showed around today. Friday I work from home and in the afternoon I will fly to Belgium. This weekend I am home and on Monday I will work in Germany, and on Tuesday and Wednesday in France. On Thursday I will work a day from home in Belgium and then ... HOLIDAYS !!! 11 days to enjoy, to eat good and healthy, of course do some jogging, to do some scrapbooking, sewing, shopping ... briefly said ... just do what I feel like doing ...
And I wanted to show you another page of my calender 2010 ... My friend is hanging out her laundry ;-))

3 opmerkingen:

sandra zei

Geniet maar van je vakantie die binnenkort hebt hopelijk is het mooi weer.Vindt je kalender heel mooi hoor.

groetjes sandra

Anoniem zei

Zoooo.....je staat er dus goed voor!!

Allemaal leuke dingen en dan ook nog vakantie!!

Heerlijk !

Geniet ervan.

Bij ons is het een zomers weertje, op dit moment. Te gek!!

Groetjes Thea

Rika zei

Weer een mooi kalenderbld.