donderdag 5 november 2009

Huishoudboekje februari 2010 ¤¤¤¤ Housekeeping book Februari 2010

Goeiemorgen vanuit een zeer lawaaierig London !!! Deze nacht sliep ik in een hotel dicht bij Heathrow, en de auto's blijven hier dag en nacht onder mijn raam razen, om nog maar te zwijgen van de vliegtuigen die je hier elke minuut over hoort vliegen !!! Vandaag ga ik enkele van onze regionale kantoren bezoeken in het zuiden van London, dus ik ben wel eens benieuwd om in van die typische Engelse stadjes te komen en daar de sfeer op te snuiven. Morgen een dag op het hoofdkantoor in Heathrow, en 's avonds mag ik richting België vliegen waar ik het ganse weekend blijf !!
Ik was in augustus al begonnen met het maken van een nieuw huishoudboekje voor mijn ma voor 2010, wat een goed voornemen zeg, en zo goed op voorhand. Alleen ben ik toen niet verder gekomen dan januari en besef ik dat de tijd nu begint te dringen, wil ik het op tijd afkrijgen.
Hieronder zien jullie de pagina voor februari. Alles is zeer simpel gehouden, omdat het toch heel klein is om op te scrappen (helft van een A4 pagina) en ach, het is maar een boekje om te gebruiken en in te kladderen, en niet echt een album dat je jaren moet behouden ...


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Goodmorning from a loud London !!! This night, I slept in a hotel close to Heathrow, and the cars keep on racing under my window, day and night, not to mention the airplanes that fly by in the sky every minute !!! Today I will visit some of our regional offices in the south of London, so I'm actually curious to see some of those typical English towns and seeing how live is over there. Tomorrow a day at the headoffice in Heathrow where I will stay the whole day and in the evening, I will fly to Belgium where I will stay the whole weekend !!!
In August, I had already started on a new housekeeping book for 2010 for my mum, what a good intention, and so early on the year already. Only, I didn't make it further than January and I start to notice now that time is running out, if I want to have it finished in time.
On the picture, you see the page for February. The page is very simple, because it is very small to do some scrapbooking (it's a half A4 paper) and well, it's just a little book to use and make notes in and not really an album that you will keep for years and years ...

3 opmerkingen:

Wendy zei

Het is toch al mooi aan het worden en inderdaad, de tijd dringt wel :)

Hopelijk kan je het weekend een beetje uitrusten.

Groetjes,
Wendy

Anne's Cards zei

Simpel kan ook erg mooi zijn hoor!

Anoniem zei

Ik hoop dat je een leuk weekendje hebt gehad!
Katleen